Butiksutveckling
”Bra säljbeteende , får kunden att komma tillbaka”
Jag har märkt att många butiker behöver uppgradera sin service. Ni är kanske helt omedvetna till detta eller om Ni är lyhörda vet Ni om detta problem. Men vet inte hur Ni ska tackla problemet för diskussionen har varit aktiv många gånger utan förbättring.

Som säljare kan personen aldrig ge för mycket service till en kund, men man ska ge service med trovärdighet och energi. Ibland kan butikschefer stånga sig blodiga och personal lovar att ge en förändring men halkar snabbt tillbaka till dåliga rutiner. Det måste man ändra på, för stämningen i butiken måste vara på topp varenda dag! Det ska vara roligt för både chefen och personalen att komma till arbetet, och få energi med god kamratskap.
Jag kan erbjuda Er en säljbeteendekurs till personalen i kombination med en ”visuell förändring i butik”. Det finns alltid detaljer som kan förbättras eller utföras på ett nytt sätt. Framförallt måste hemmablindheten tvättas bort, jag visar Er hur man kommer fram till detta. Kontakta mig gärna redan idag genom telefon eller mail.